Zahvalnice


Če kaj pogrešam pri sebi, je to posluh oz. dar za petje. Vem, da se lahko marsikaj naučiš in pridobiš z vadbo. Vendar zelo težko razviješ nekaj, česar je premalo, da bi se razvijalo in zraslo. Pojem, in še to potiho, le pri maši, kjer so glasovi drugih toliko močni, da se mojega fušanja ne sliši :)
Tu in tam pa rada grem na kakšen koncert, da se napolnim z lepimi glasovi in lahko srce zapoje.

Za letni koncert ženskega pevskega zbora, pri katerem poje sestrična, sem naredila preproste zahvalnice. Veselje do petja in lepota lepega glasu, je povezalo 25 žensk, ki se sicer vsak dan srečujejo z življenjem in smrtjo. Ko sem bila na njihovem koncertu, sem dobila občutek, da ima njihovo petje ravno zaradi tega soočanja s krhkostjo življenja, še večjo moč in vero v lepoto življenja.

Akvarelni papir in akvarelna tehnika za ozadje, Tinin trakec in besedica hvala ter velik violinski ključ.



Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Nataša sporoča …
Zahvalnice so prekrasne, res lepe. Tudi sama sem brez posluha, rada pa grem na kak koncert :)
Oseba Valerija sporoča …
Čudovite zahvalnice. Všeč mi je prekrasno akvarelno ozadje v tako lepih barvah. Helena, prav vseh talentov pa res ne moreš imeti, če si mojstrica v papirčkanju, si pač malo šibkejša v petju. Kaj hočeš, ni vsak za vse.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Zelo lepe zahvalnice si naredila! Glede petja pa, nismo vsi za vse, nekaj nas mora biti tudi dobrih poslušalcev ;)
Oseba Tina Z. sporoča …
natanko tako, kot je rekla nataša - tudi dobri poslušalci moramo obstajati!
čeprav mislim, da če bi se tega resno lotila, bi ti sigurno šlo, ker pravijo, da je tako tudi v glasbi - skoraj vse je trdo delo, malo pa tudi talent.
zahvalnice so prekrasne s tem ozadjem.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Veš Helena, enkrat v naši družbi je eden rekel: "Prijatelji moji, saj vem, da nimam posluha za petje, ampak pojem pa s takim veseljem, da se temu užitku preprosto ne morem odpovedat". Obljubim, da ne bom pel preveč na glas!" Fušanje gor ali dol...važno je veselje do vsega tega...naj ti ga ne vzame nihče.
Krasna in preprosta zahvalnica s čudovitm ozadjem. čao
Oseba Hali sporoča …
Kako podobne stvari sva ustvarjali. Tudi jaz brez glasbe ne morem, zapojem in če bi imela čas bi se prav z veseljem pridružila kakšnemu zboru :-)
Oseba Vladuška sporoča …
To ozadje se mi zdi podobno kot bi valovili glasovi, če bi jih človek lahko obarval. Krasno paše skupaj z vijolinskim ključem in napisom. Ti kar poj, ne daj se in morda se samo tebi zdi, da slabo poješ. Sicer pa, če se slišiš, da poješ mimo, potem zagovo imaš posluh. Tisti, ki ga namreč nima, niti tega ne sliši :)
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo lepe zahvalnice si naredila, všeč so mi nežne barve ozadja.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Ozadje je čudovito in zahvalnice so zelo lepe.
Oseba Damjana sporoča …
Prelepe zahvalnice si sestavila. Tudi sama zelo rada pojem in igram kar nekaj inštrumentov in vem, da če imaš to v sebi, ne potrebuješ niti šolanja. Vse se da, le malce moraš pa le imeti glasbe v sebi.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito ozadje si izdelala na zahvalnicah in ga lepo in preprosto okrasila. Zelo so mi všeč. :-)
Oseba Janja sporoča …
Zelo lep kupček zahvalnic si ustvarila. Lp
Oseba Sonja sporoča …
sama še najbolj glasno prepevam v avtu.. vedno večkrat pa se ne dam motit in prepevam doma ob radiu, ko me lahko še kdo sliši :)
Lepe zahvalnice si izdelala.
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
te popolnoma razumem. tudi jaz pogrešam talent v glasbenih vodah, saj tudi jaz rada pojem in moji preljubi skavti tako potrpežljivo prenašajo moje fušanje, saj z njimi veliko pojem.
Barve na voščilnici se tako lepo pretapljajo ena v drugo kot note in te kar zaziba na lepše.
zame je lepa pesem kot poglobljena molitev.
Oseba Dusi sporoča …
Čudovite so!
To prelivanje odtenkov okoli zelene ti je res uspelo. Obvladaš!
Oseba moi sporoča …
Krasne zahvalnice.
Oseba Renata sporoča …
Posebno ozadje, sestavljeno v lepo zahvalnico.