Potonike na zlatem okvirju

Če je prejšnja voščilnica z okvirjem sovpadala z izzivom Ko me inspirira, pa je bila ta narejena prav z namenom sodelovanja na tem izzivu.



Okvir sem izrezala 4x za več dimenzije, potonike pa razporedila v desni zgornji kot. Napisa še nisem dodala, ker ne vem, za kakšen namen bo poslana. Morda bo ostala kar takšna, saj se voščilo itak napiše v notranjost.



Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Lepo voščilnico si naredila.Všeč mi je barvna kombinacija in zlat okvir ji da pridih svečanosti.
Oseba Vladuška sporoča …
Tako lepo si skombinirala potonike v desni zgornji kot. Vođčilnica je zgovorna dovolj sama na sebi in niti ne potrbuje napisa. :)
Oseba Renata sporoča …
Zelo mi je všeč. Barvna kombinacija je krasna in potonike lepo izpadejo v kotu. Voščilnica že brez napisa veliko pokaže.
Oseba Valerija sporoča …
Čudovita barvna kombinacija in fantastična voščilnica.
Oseba ArtMBR sporoča …
Ejej, kake lepe barve. In spet tako estetsko zgleda. Manjka nič, lahko pa po potrebi kaj dodaš.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si okrasila okvir. Šopek potonik si lepo sestavila. Tudi barvna kombinacija je top. Pri tako elegantni voščilnici bi bil napis skoraj odveč.
Oseba Hali sporoča …
U kako čudovite so potonike na robu okvirja.
Oseba Tina sporoča …
Čudovito sončna je...krasno rumeno cvetje na zlatem okvirju izpade tako zelo lepo....
Oseba Maja sporoča …
Lepa, sončna, pomlad tako ali tako letos prehiteva, tako da je kar prava za zdaj :)
Oseba Martina sporoča …
Kako dobro izpade postavitev potonik. In ti odtenki. Čudovito.
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovita voščilnica!
lp
Oseba Majda sporoča …
Za lažji ponoven začetek sem se prišla napolniti s pozitivno energijo k tebi in nisi me pustila praznih rok - čudovito si umestila razkošne, božajoče potonike.
Hvala za navdih spet in spet draga Helena!
Prijazen pozdravček k tebi, Majda
Oseba Metuljčica sporoča …
Naravnost čudovito.